Eyeliner & glassplitter

 
 
Idag var jag nere i stan och köpte en ny gelliner och lite andra gosaker, såklart var Uv-lampan sönder nu när jag köpte dyra gellack, blir så trött på att folk inte kan packa saker i posten på riktigt utan man får massa glassplitter och grejer. + att detta var ju ett felskick eftersom det var inte UVlampan jag beställt. och när man får det gratis så var den sönder. (sur)
 
Men vad kan man förvänta sig när det skickas från hongkong, men endå. Så nu är jag på jakt efter en ny Uvlampa till mina dyra nagellack. Någon som vill sälja sin eller känner någon som vill?
 
 
 
Spännande och pröva Gellinern iallafall prövade lite på handen (såklart) och den verkar sitta stenhårt ! Bättre än min andra som är igentorkad och kunde inte räddas.... från Ullared .
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: