Frågestund: Vad använder jag för produkter?

 
 
 
Nu har jag fotat mina "basic" produkter jag använder för en vanlig festsminkning och även vardagsmake!
 
såklart kan läppstiften variera osv.
 
Palett 180 med alla möjliga ögonskuggor med mycket pigment så det blir starka färger (tradera)
 
Conceler (mist), Superbra och superdryg, behövs bara pyttelite för att bekämpa mina finnar
 
Highlighter (elf), gör jätte fin lyster!
 
Läppstift (makeupstore), Tycker läppstiften från makeupstore är grymma och hållbara
 
Fondation mineral matt oily/mixed skin superbra matt narturligt resultat och kommer från finland och är inte djurtestat (lumene),
 
Ögonfransböjare (elf), Ska ni köpa fransböjare köp en BRA det är värt det så man inte förstör sina fransar
 
Flytande eyeliner (??), Brukar använda gelliner för det blir snyggare och naturligare resultat men nu har den torkat ihop billig skit, så man tager det man haver
 
Rouge (??från mamma??), En rosa fin rouge jag råkade få med mig från mammas sminklåda!
 
Lipprimer (toofaced), lipprimern jag bäretta om i förra inlägget, det ihop med makeupstores läppstift!
 
Eyeprimer (toofaced), Den bästa primern på marknaden!
 
Lipplumper (toofaced), Denna har jag haft ett tag och jag blev chockad att det verkligen funkar på mina små läppar blir verkligen större och jätte fylliga LÖVE
 
Lipplumper/läppglans (toofaced), Mitt nya läppglans som jag har förälskat mig i såååå snyggt och med lite lipplumper effekt, kan ju inte bli bättre?
 
Maskara the onebyonevolum' express (maybelline new york) Superbra maskara som delar fransarna och gör dem så mycket längre!
 
Löspuder (lumene) Lumene världens bästa märke enligt mig, naturliga produkter och detta translusent (genomskinliga) puder är toppen, passar alla hudtyper och ger en supersnyggt matt resultat!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: