Naglar och panik

 
 
Jag är lite av den naturen att när jag har bestämt mig för något så vill jag göra det direkt! Samma när jag köpt saker vill jag testa dem direkt och smink direkt direkt direkt helst precis utanför affären. 
 
Nu hade jag bestämt mig för mina nagellack, och när jag inte fick det så letade jag igenom facebook som en galning efter någon som gör gelnagelförlängningar till ett billigt pris(smålänningen i mig) Hittade en tjej från jönköping som gör till ett väldigt bra pris och så sa jag " Sen om vi kan boka tid SNARAST" för jag bara måste göra det! inte för någon speciell andledning utan just att jag vill , sen har jag ju tjejkväll på lördag så det kan vara lite fint då med.
 
Så vi får se hur hon kan handskas med mina hemska nagelbitarnaglar, det är en liten utmaning. jag har ju aldrig varit någon nagelmänniska. jag biter och sliter och märker inte ens det själv, har bara haft långa egna naglar 2 gånger i mitt liv sen har de försvunnit igen av någon nervös andledning.
 
Sen är det ju detdär med att måla naglarna jag vet inte hur ni gör men jag drar på färg i princip på hela fingret, haha.  Så jag målar alltid naglarna på kvällen och så efter att ha tvättat händerna och använt dem så är all färg som hamnat fel borta och så är det klart. Lustigt jag vet ... 
 
 
 
Min förra gelnagelförlängning i sommras
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: