Tidig Julklapp!

 
 
Primers och ett läppglans! 
 
Hittade detta "testprodukterna" på tradera . Makeupartist favorits kallades det och där håller jag med. Älskar Toofaced eftersom det verkligen funkar! Primers är ju till för att hålla ögonskuggor på sin plats så det inte lägger sig i ögonlocksvecken efter en timma och så har man suttit och ansträngt sig med sin makeup. 
 
Toofaced ögonprimer är den bästa på marknaden och används av många och åter många kända makeupartister.
 
Lipprimern hade jag inte hört talas om men är ju helt perfekt för mig som är ett stort fan av läppstift över lag! funkar superbra och jämnar ut linjerna i läpparna och gör så ditt snygga läppstift sitter kvar längre än de brukar (såklart behöver det lite touch up framåt kvällen) men helt klart värt!
 
Sen läppglanset OMAJGAD, love it det är ju Lipplumper i ( förstorar läpparna) men på ett behagligt sätt, annars brukar ju plumpers sticka och kännas lite obehagligt men denna har en kylande effekt och är inte klibbigt och såå snyggt!!
 
(mobilkamera gör ju inte rättvisa för sminket eller något!)
 
Men här kan ni iallafall se det supersnygga läppglanset och har också använt primern och sminket höll sig hela dagen! Här är min nya hårfärg föressten, körde på mörkbrunt med röda toner!
 
Sååå med detta så rekommenterar jag detta till er alla där ute! 
 
Som tur är jobbar jag ju på världens bästa sminkstudio Make&illusion  där säljer vi toofaced för leverantörspriser så ta en titt om ni är sugna på denna prisbelönta primer. Där kan ni också köpa oljan jag nämde i förra inlägget!
 
 
Och hörreni jag vet att jag varit dålig på att blogga men har gjort mycket denna vecka så på måndag kommer jag köra på med lite mer tips och trixs och lite sminkningar! KRAM PÅ ER!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: